سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبان مهدی عج گچساران

سجاد مقیمی منفرد

اگر چه دنیای غرب دنیای متفاوتیست که نسلهایشان را در سایه خشونت و هرزگی رها کرده اند ولی بدانیم آن به باتلاق فرورفته ها،هرگز از مقابله بافرهنگ عفاف که یکی از مهمترین پایه های پیشرفت ماست خسته نمی شوند


غرب و استعمار خونخوار،با اغراض و اهداف پنهان؛از خود چهره ای صلح طلب و حامی حقوق بشر درست می کند؛ولی کسانی که پشت این صحنه سکانس می دهند،کارگردانانی هستند که خود سالهاست اسیر خباثت و رذائل اخلاقی اند .
گرگ صفتهایی که در تعفن بداخلاقی عصر مدرن دست وپا می زنند و خوشبختانه ماهیت واقعی شان روزبه روز آشکارتر شده و در چشم جهانیان رسواتر شده اند.
رذل صفتانی که خط و مشی شان چیزی به جز گمراهی و به انحراف کشاندن دیگر جوامع نیست.
غول های خوک صفت غرب،همان چپاولگرانی اند که از قِبَل شهوترانی و هوسرانی، منافع سایر ملت ها را به نفع خود مصادره و به تاراج می برند. مغزهای آکبند نورسیده را هدف گرفته و به شیوه ی جنگ نرم جوامع بشری را به سمت وسوی بستر سطحی نگری و خواهش طلبی می کشاند و با این حال خود را طرفداران نسلهای دیروز و امروز و فردا می دانند!!
شعار آنان،پیام برآمده از حماقتیست که میگویند اسلام دینی کهنه و از کار افتاده است که دوران آن گذشته ودر متون خواسته های جوامع امروزی نقش مؤثری را ایفا نمی کند؛و به دنبال این اندیشه ی خام، بی شرمانه جوامع امروزی را ازسنت های اصیل و ریشه دار مذهبی به سمت و سوی آرمانهای متجدد ضداخلاقی وبه ظاهر نو رسیده سوق داده و به دروغ دم از آرامش و رفاه می زنند.
امروزه با ترقی فزاینده جوامع آزاده اسلامی که در راس آن جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که صاحب آزادی و دموکراسی حقیقی و جهش علمی است، کینه ورزی ایادی استکبار را جهت تقابل مضاعف کرده است.
در صورتی که معرف واقعی این دشمنان، پرونده های ننگینی از خونخواری های ظالمانه ایست ،که صدای ناله ی حق گرایان آزادیخواه را در تمام دنیا به حبس کشیده اند و بی شرمانه خود را مدافع حقوق پایمال شده انسان های آزادیخواه می خوانند. کشت و کشتار، آوارگی و حرمت شکنی از انسانهای بیگناه هیچوقت وجدان پلید آنها را بیدار نخواهد کرد، ودر هیچ جنایتی خود را مقصر نمی دانند و ارزشهای والای انسانی در پیش چشم آنان ، هیچ جایگاهی ندارد و حقیقتا مصداق بارز «اولئک کالانعام بل هم اضل» می باشند که بشریت آزاداندیش را به ستوه آورده است.
«ولا تلبسوا الحق بالباطل و تکتموا الحق وانتم تعلمون:حق را به وسیله باطل نپوشانید و حق را کتمان نکنید در حالی که آن را می دانید» و بازیگران غرب، همان کسانی اند که حقایق را کتمان می کنند واز خودشان چهره ای مغایر با واقعیت بروز می دهند.
مثال این سنگ دلان چپاولگر بسان کسانی است که در بیابان تاریک گمراهی رها شده اند ودرسرازیری دره های هولناک مرگ رو به فنا و نابودی اند.
باید در این برهه از زمان به شیوه های غرب ستیزی کمی بیشتر آشنا شویم. در حال حاضر به دلیل نوع برخورد غرب،شاهد پیدایش نسل جدیدی با نوع سؤالات متفاوت هستیم؛ دشمن به شیوه نبرد نرم برای رام کردن اذهان جوانان،آنها را به سوی بدبینی و حرمت شکنی باورهای اصیل دینی و نیل به سمت خواسته های ناصواب و نامشروع تشویق می کند.
تلاش در ایجاد فضایی مبتنی بر هیجانات جنسی و اشاعه برهنگی و بی حجابی با استفاده از فیلم ،ماهواره،لباسهای جورواجور،عروسک سازی با ایده برهنگی وغیره که همه ی اینها را درسرتاسر دنیا به طور معمول رواج داده شاهد مدعای ماست؛ و متاسفانه سرعت رشد آن در متن جامعه ی ما رو به افزایش چشمگیریست و روزبه روز منافع دینی فرهنگی و ملی ما را تحت الشعاع قرار می دهد.
روشن است که برای مقابله با آن ، باید از روش خودشان که همان تقابل نرم است استفاده کرد.
از گام های اولیه ولی بسیار ضروری و حیاتی برای جامعه ما این است که ترویج فرهنگ پوشش و حجاب اسلامی با شیوه جدید و مناسب شرایط امروز از سر بگیریم؛اولویتی که با کمال تاسف تاکنون از ابعاد مختلف توسط دولت ها یا مردم مورد غفلت قرار گرفته است . امروز چوب همه آن تساهل و تسامحی می خوریم که در گذشته نسبت به عفاف اجتماعی مرتکب شده ایم.
اگر چه دنیای غرب دنیای متفاوتیست که نسلهایشان را در سایه خشونت و هرزگی رها کرده اند، وناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی در بین آنها رو به افزایش است و سبب شده تا در برخورد با مشکلاتشان دچار سردرگمی شدید شوند و این روند ضد انسانی و ضداخلاقی تبدیل به آرمان و میل اجتماعی آنها شده ولی بدانیم آن به باتلاق فرورفته ها ، هرگز از مقابله با فرهنگ عفاف اسلامی که یکی از مهمترین پایه های پیشرفت ماست خسته نمی شوند؛ حال آیا بین این نبرد و مقابله ما توازن هست یا خیر قضاوت با شما.

ادامه دارد...






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89 آبان 17 توسط سجاد مقیمی منفرد
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin

کد صلوات شمار برای وبلاگ